alvablomqvist

Alla inlägg under maj 2012

Av Alva Blomqvist - 31 maj 2012 16:54

Hallå alla som läser detta;)

Idag har det varit en helt okej dag.Efter skolan gick jag till tandläkaren.Det gick inte så bra..haha.Men nu struntar vi i det!

Vill i alla fall säga att jag är helt fallit pladask för denna stil som kallas aztec,som ni ser på bilden.Får bara inte nog av mönsterna och färgerna.Kan nog tippa på att några sånna plagg ska få bo hemma hos mig i sommar!!

 

Av Alva Blomqvist - 30 maj 2012 16:21

Nån annan än jag som tycker jag suger på att uppdatera?Asså förlåt men när jag inte har några bilder att lägga ut så känns det inte som nån ide att blogga.Min mobil har ju varit borta ganska länge,men nu är den upphittat så nån dag framöver ska jag försöka fota alla mina outfits jag haft denna vecka;)

Annars har jag haft det toppen,varit med vänner,badat i massor och haft det sjukt kul.

Hörs i morgon guldklimpar!!

                           

Av Alva Blomqvist - 24 maj 2012 15:55

Hejsan!

Har inte bloggat på några dagar,men har inte hunnit på tänke med skola,läxor tränat fotboll,spela match och annat.Som jag precis sa så spela jag match igår och vi vann med 4-3,underbart!

Idag har jag städat lite på rummet och senare ska jag plugga lite smått på prov och annat.

Vill i alla fall bara säga att vädret är ju helt underbart!!

   

Av Alva Blomqvist - 21 maj 2012 20:30

Kom precis hem,har varit ute md min syster i detta underbara väder.Jag hade shorts men tyckte det var as varmt..Nu känns det som att sommaren kommit!

  

Av Alva Blomqvist - 21 maj 2012 15:21

Tjena alla godingar!

Måste ju börja med att säga att vädret är ju helt underbart!!Men dum som jag var i morse tog jag svarta jeans,snacka om att det har varit varmt..I alla fall så kom min syster hem igår från london,så jag kom i säng ganska sent så mycket hon hade att berätta om så jag försovde mig på morgonen..hehe!

Nu ska jag i alla fall gå ut och sola en stund,och imorgon ska jag har shorts så då ska jag försöka knåpa i hop nån outfitbild om ni har tur!

Hej så länge!

 

Av Alva Blomqvist - 20 maj 2012 10:56

Godmorgon alla solstrålar!

Idag sägs det ju att det ska bli gott väder!Ungefär 17 grader och lite molnigt framåt kvällen...Så passa på att använda shorts när det väl går!

Idag ska jag till Frida och Elin,jag skulle vilja köpa glass och njuta av vädret.Men får se vad dom tycker.Ialla fall så kommer Lovisa också så då ska vi gymma,det var ganska länge sedan nu.Så det ska bli gott!

Hörs senare,puss!

  

Av Alva Blomqvist - 19 maj 2012 17:46

Hallå alla puddingar!

Idag har jag varit hemma och slappat.Var en sväng i en affär och fick med mig lite smått o gott som ni ser på bilden.Senare blir det tv och godis.Jag är sugen på party men finns ju inget?Jaja,puss!

   

Av Alva Blomqvist - 18 maj 2012 19:56

Hejhej.

Idag börja jag morgonen med en super god frukost,yoghurt med musli och hallon m.m

Sen gick jag ut och sprang/pw.Jag gick 5 minuter och sen sprang jag 5 minuter så höll jag på ett tag så det blev allt en ganska lång sträcka.Och somsakt så är jag på kusten,det har jag ju faktiskt inte berättat.I alla fall så har vi super gott väder här,stekande sol men ganska blåsigt.Men efter jag var ute och sprang gick jag ner till stranden och la mig på bergen och sola,men det blåste så fruktansvärt att jag bara kunde ligga där i ca 25 minuter sen frös jag röven av mig..Så då gick jag och duscha och sen har jag ätit gott hela dan och nyss åt vi grillat med klyftpotatis och annat.Mums!Så snart blir det att mysa och i morgon åker jag hem till färgelanda..

Puss!

 

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards