alvablomqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av Alva Blomqvist - 31 januari 2012 19:18

Tjeeena alla gooa!Som ni kanske känner igen när det inte är helg och köket är tomt på godis..och man är skit sugen!Det var jag så gjorde ett fruktfat och chokladbollar! 

     

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 31 januari 2012 17:16

Heeej!Nu har jag pluggat lite har massa läxa och prov denna veckan.. 

Men äter lite godis..så då blir allt bra andå!

Gosar i min ziperall.

     

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 31 januari 2012 15:40

Heeeej! Nu säger jag bye bye till januari för i morgon är det fabruari ett steg närmare värmen!

Men iallafall.. har kommit hem från skolan och ska äta mat nu och sen blir det att plugga lite!

Idag ver det en go dag i skolan för först hade vi matte sen musik sen var inte Martin där så vi skippa so!Sen mat.. sen engelska och sen 1 & en halv timmas rast.. sen no och sen hem!

       

Jaaag idag.

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 30 januari 2012 21:03

Heeeej!Kollade igenom http://www.hm.com/se/ nya kläder och här kommer det jag tyckte om!

           

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 30 januari 2012 20:29

Tjeeeeena! Nu har jag varit hos pappa ett tag.Min syster är på träning så jag har skit tråkigt så gjorde mig en tonfisksallad,den var jätte god! 

   

Kanske inte ser så gott ut.. men det var deeen!

Kanske inte skriver mer i dag.. men vi får höras i morgon!

      

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 30 januari 2012 15:36

Heeeej!Kom hem för skolan för en stund sen och ätit mat och nu spelar jag wordfeud med Ellen!

Snart ska jag packa och dra iväg till pappa tänkte jag..!

Men innan ska jag plugga lite!

   

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 29 januari 2012 22:12

Heeej igen..!Nu har jag pluggat!Så skriver mer imorgon.. kommer kanske outfit bild då!

 

Puss & Kram // Alva


Av Alva Blomqvist - 29 januari 2012 22:05

Tjeeena alla goa!Nu har jag kommit hem efter en underbar dag med brudarna!

Först gjorde vi fika ..sen åkte vi pulka och sen bada vi i badtunnan men efter var det så kallt att vi var tvugna att basta!

   

Men nu ska jag plugga lite på matten.. ni får ha det gött!

Puss & Kram // Alva

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards