alvablomqvist

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Alva Blomqvist - 8 januari 2012 21:22

Hej!


Sorry för att jag inte blogat förens nu..

Men var tvungen att få upp kl 10 i morse,sen kom min syster och hämta mig.

Först åkte vi till en möbelaffär som heter Maritzboden.

Sen åkte vi och åt middag,de var jätt gott!

Sen fortsatte resan,efter en stund när vi var framme gick vi och titta i massa affärer och fick med mig 3 kap hem!

Efter åkte vi till min moster och fika och myste..

Sen åkte vi hem men då fick vi bensin stopp..!

Så de dröjde tills vi kom hem ,till slut kom vi hem vid kl 7 på kvällen så de blev en heldag med syrran!

Nu ska jag bara götta mig och ta det lungt för i morgon bär det iväg hem till mamma!

Jaja, jag är i allafall jätte nöjd med min dag! 

Här kommer de bilder på vad jag köpt!

      

Två par ringar..de va kanske inte så jätte snygga men dom var biliga så dom fick duga.

 

Och en super gosig tröja..Innan jag åkte sa jag faktiskt att om jag skulle köpa nått skulle jag köpa nått jag kunde ha till leggins och det gjorde jag.


Puss & Kram //Alva


Av Alva Blomqvist - 8 januari 2012 00:32

Hej!

Jag har precis var inne på http://www.monki.com/Start/383222.1 .

Jag tittde igenom deras blusar och älskade ALLA!

Men hade ju några favoriter ,här kommer dom.. 

             

Alla är grymt snygga!

Godnatt,vi ses i morgon!

Puss & Kram //Alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards