alvablomqvist

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Alva Blomqvist - 14 januari 2012 20:33

Hej!

Nu är jag hos Lovisa och frida är här.

Snart kommer Elin också så vi ska mysa.

Iallafall.. här kommer några bilder där vi bara tar det lungt framför datan..

         

Det kommer mer bilder senare!

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 14 januari 2012 13:38

Hej, nu har jag packat för efter kalaset hos morfar ska jag till Lovisa och sen kommer Frida så det blir väll en liten mys lördag!

 

Detta får hänga med till Lovisa!

 

Och allt det fick plats i denna väskan..

 

Det fick bli en omgång med torrshapoo..!

 

Och här kommer outfit bilden jag lovade!

Blus-Ginatricot

 

Puss & Kram //Alva


Av Alva Blomqvist - 14 januari 2012 11:50

Hej igen.

Tänkte bara säga det att ni vet väll att H&Ms modeller är fakekroppar.

Dom använder bara modellerna till ansiktet och hudfärgen..

Nu när jag ser att det är fakekroppar ser man värkerligen att kläderna är in klippta.

 

Här har ni en riktig modell.

 

Och här har ni fakekroppen..

Ser ni hur inklippt kläderna det är..?


Puss & Kram // Alva


Av Alva Blomqvist - 14 januari 2012 10:59

Godmorgon!


Idag laddar jag upp med en riktig go frukost inför dagen som väntar!

Idag ska jag på kalas till min morfar och då kommer hela min släkt från min mammas sida!

En outfit bild kommer kankse sen..


 

Här är min underbara frukost!

Musli med youghurt och apelsin,ni kanske inte ser youghurten men den ligger ju under 

Ha en bra dag,jag skriver mera sen!


Puss & Kram //Alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards