alvablomqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Alva Blomqvist - 29 februari 2012 20:06

Hej!

Sorry för jag inte  bloggat förens nu..Men hinner inte med skolan ,läxor,kompisar,fotboll och massa mer.I morgon ska jag försöka blogga mer.Och ska göra tidsinstält.Så ni får ett inlägg på morgonen!

Iallafall nu har jag precis duchat,ätit, börjat gjort om en jeansväst och en skinnväst får se hur dom blir.Men det har tagit en timma att göra om dom och dom är inte klara på långa vägar..

Men hinner nästan inte plugga idag men har prov och ett läxförhör i morgon får se om det kanske blir lite plugg ikväll.

   

Detta var iallafall min outfit idag.Skriver i morgon.Puss

Av Alva Blomqvist - 29 februari 2012 08:30

Godmorgon!

Idag är det sista dagen på Februari.

Idag ska jag träna fotboll efter skolan så kommer hem ganska sent för ska till pappa efter skolan.

Jaja.Nu är jag i skolan alltså är detta ett tidsinstält inlägg.

Skriver mer när jag kommer hem.

Tog bara ett kort på kläderna men ljuset suger.Så nmi får en bättre bild sen.Puss

 


Av Alva Blomqvist - 28 februari 2012 20:03

Hej!

Jag har precis kommit hem från gatuköket i Färgelanda.Syrran jobbar där så jag gick upp till henne och åt två portioner med pommes!Mums.

Jag hade taggat topmodel sverige hela dagen men men mamma skulle såklart se på äntligen hemma..

Så jag får se på datan i morgon.Men jag har inte pluggat nått i dag.Går inte så bra för mig.Men ska nog plugga ganska mycket i morgon för på torsdag har jag prov och ett läxförhör.

Men skriver mer i morgon.Puss

   

Har ni smakat marabous nya choklad.Den är så god!!

Av Alva Blomqvist - 28 februari 2012 16:21

Hej alla goingar!

Nu har jag kommit hem från skolan och sen åt jag mat och sen kladdkaka med glass och grädde!Mums!

Det är så sjukt härligt väder!Nu känns det som att sommaren är på ingång..

Det var så härlig sol att jag och syrran Emilia gick ut och tog några bilder.

Men nu ska jag se på topmodel 15.Och sen ska jag plugga.Så skriver kanske om nån timma.Ha det gott!Puss.

       


Av Alva Blomqvist - 28 februari 2012 08:45

Godmorgon!

Vill bara säga att detta är mitt första tidsinstälda inlägg.

Just nu är jag på skolan och har Lekition.Började ju 10 minuter i 8!

Provade min outfit igår som jag skulle ha idag.Så bilderna nedanför är tagna igår men outfiten har jag på mig idag.

Skriver mer när jag kommer hem.Puss

     

 

Av Alva Blomqvist - 27 februari 2012 20:45

Hej alla goingar!

Sorry för jag inte bloggat så mycket idag men vi har haft besök från Göteborg idag så vi har ätit god fika och så.Så har inte orkat blogga förens nu.

Kommer inte skriva nått mer.Godnatt,vi hörs i morgon.puss

 

Av Alva Blomqvist - 27 februari 2012 15:27

Hej!

Nu har jag kommit hem från skolan.Det var ingen god mat så åt jätte mycket nu när jag kom hem.Mums

Idag ska jag plugga lite.Kommer säkert glömma bort det som jag gör varje dag.

Men Emilia vill att jag ska se på Wipeout med henne.Så ska nog kolla på ett avsnitt.

I morgon är det Topmodel sverige.Jag längtar jätte mycket!!


Jag orkade inte vara så modern idag så blev bara min enkla guldtröja från H&M.

Så idag knaske jag ser lite fjortis ut.HAHA!Men vill verkerligen inte vara det.Så blir nog nått modernare i morgon.Så tagga tills dess.Puss

   


Av Alva Blomqvist - 26 februari 2012 20:39

Hej alla goingar!

Nu har jag precis duchat ur hårfärgen.Färgade bara utväxten i samma färg som det andra.La lite hårfärg i topparna för dom har blivit så ljusa.Men hände nästan inget.

Nu ska jag snart röja bort lite på rummet och sen se på lite tv.

Jag ska försöka komma i säng ganska tidigt till skolan i morgon.

Skriver nog inget mer.Godnatt<3

 

Ni får denna bild igen.Har inget bättre att visa.

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards