alvablomqvist

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Alva Blomqvist - 10 februari 2012 20:08

Heeej igen!Vad jag skriver hela tiden..Iallafall.Nu har vi ätit och ska snart ta fram godiset.Men nu är bilderna klara sen fotograferingen här kommer dom!

   

Vad tycker ni om dom?

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 10 februari 2012 19:03

Heej!Jag är inte så glad nu.Vi skulle ju åka till Ed i morgon och nu går det helt plötsligt inte för Elin och Frida?! Så sur!Åååh!Blir väl bara jag och Lovisa..Men vi får väl mysa lite och dra hem till några killar;)

Ikväll blir det iallafall Brocolipaj och sen godis till the voice med familjen!Lite mysigt.

 

Puss & Kram // Alva


Av Alva Blomqvist - 10 februari 2012 16:25

 

Tänker mig dessa snygga till höga slitna shorts och mcboots till sommaren!

   

Denna är också snygg till höga shorts men också höga jeans!

 

Muums till denna snygga blus.Slarvigt nerstoppad i svarta jeans eller shorts.

 


Älska stickat!Till vanliga jeans.

 

Liten bild..Men iallafall..Sjukt snygg till allt!Älskar nitarna.

   

Ännu mindre bild.. Älska denna.. till tunna strumpbyxor och boots med ett snyggt halsband!

 

Ännu mindre..Älskar skinnshorts till allt.

 

Snyggt halsband!


Jätte fina saker från Ginatricot!

Puss & Kram// Alva

Av Alva Blomqvist - 10 februari 2012 15:21

Tjeeena alla goingar!Idag var det en helt okej dag.Vi blev ju fotade av Isabella och det var kul!Men jag såg jätte konstig ut på alla bilder..kanske kommer några sen!Och sen var tyskan inställd så det var också gött.Idag kanske Lovisa och Frida kommer.. vet inte.Men i morgon ska troligtvis jag och Elin och Lovisa och Frida åka till Ed och så ska vi sova i min mosters lägenhet.Hon ska åka bort så då ska vi låna den och äta tacos och godis och mysa lite.Så kankse vi ser på en skräckfilm.. vem vet.Haha Iallafall..vi hörs senare.

  

Puss & Kram // Alva

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards