alvablomqvist

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Alva Blomqvist - 24 februari 2012 21:35

Hej igen.

Ska bara visa upp vad jag köpte idag.

 

Örhängen-Ur&Penn

 

Smink mouse-H&M

 

Hårfärg-Coop Forum

 

Tröja-H&M

 

Våtservetter som jag ska ha till att tvätta bort sminket-Coop Forum

Ha det gott,så hörs vi.

Av Alva Blomqvist - 24 februari 2012 21:26

Hej alla goingar!

Skulle bara börja med att säga jag älskar era fina kommentarer.Tack för det och uppskattar värkerligen alla kommentarer!

Iallafall..Nu har vi varit i stan köpte lite saker som jag lägger upp lite senare!Men vi tog 7bussen hem och Lovisa åkte nyss hem med 9 bussen.

Så nu ska jag mysa med att titta på gamla avsnitt av wipeout eller jersey shore.Vet inte riktigt vad det blir.Men har ni hört att det kommer en ny serie av Jersey shore!!!Jag är så glad!!Längtar tills dess!

   

Detta var vad vi åt.Kebabtallrik<3 och sen köpte vi chokladbollar med skumm i ,vi åt 6 st var på typ bara 4 minuter.Rekord

         

Jag idag.Skriver snart igen.PUSS

Av Alva Blomqvist - 24 februari 2012 09:54

Godmorgon!

Idag kommer lovisa hit!Hon kommer med 11 bussen.Sen ska vi göra i ording oss och dra till torp och handla lite.

Men iallafall har blivit frågad om jag kan berätta vart jag köpt kläderna jag hade på  mig när jag fotades hos Lovisa.Så det ska jag fixa nu!Hörs senare.

 

Jeans-Lindex     Blus-Nelly.se

 

Skor-Nelly.se    Nättröja-H&M    Kavaj-H&M

 

 

Skojorta-H&M   Stickade trjöa-Deval    

 

Kavaj-H&M   Byxdress-Bikbok   

  

Skinnbyxor-H&M        Skjorta-H&M 

Och klockan jag har haft på alla bilder är från:Ur&penn!


 

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards