alvablomqvist

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Alva Blomqvist - 26 februari 2012 20:39

Hej alla goingar!

Nu har jag precis duchat ur hårfärgen.Färgade bara utväxten i samma färg som det andra.La lite hårfärg i topparna för dom har blivit så ljusa.Men hände nästan inget.

Nu ska jag snart röja bort lite på rummet och sen se på lite tv.

Jag ska försöka komma i säng ganska tidigt till skolan i morgon.

Skriver nog inget mer.Godnatt<3

 

Ni får denna bild igen.Har inget bättre att visa.

Av Alva Blomqvist - 26 februari 2012 15:11

Hej!

Kom in för en liten stund sen.Jag var ute och spela kubb i det härliga soliga väderet.Hoppas det håller i sig!Gissa vem som vann på kubb?Jag och Emilia såklart!

Nu ska jag snart plugga lite om jag orkar..Hörs senare.Puss

 

Nästan ingen snö kvar heller..Längtar tills sommaren så jag tror jag dör! 

Av Alva Blomqvist - 26 februari 2012 11:18

Godmorgon!

Igår blev det en super mysig lördagskväll!Först gjorde jag och Ellen tacos till hela familjen.Sen såg vi på melodifestivalen.Jag tyckte iallafall rätt personer gick vidare.Vad tyckte ni?Efter det åt jag massa godis och gick upp och kolla på mammor och minimodeller halva natten sen kom Emilia och ville att vi skulle se på wipeout men det gör vi hela nätterna så det känndes inte som om det fanns några avsnitt kvar;)

Men idag blir det lungt ska iallafall plugga lite på ett prov.Sen fotbollsträning och efter det frächa upp mig lite till skolstarten..

Hörs senare.Puss

Jag idag.

   


Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards