alvablomqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Alva Blomqvist - 21 februari 2012 15:21

Hejsan!

Nu sitter vi hemma och är jätte mätta.Det blev en hawaii med räkor och kebabsås.Mums

     

Snyggingar!Hörs senare,puss! 


Av Alva Blomqvist - 21 februari 2012 13:05

Tjena!

Nu har jag städat upp och det tog 3 timmar.Men storstädade värkerligen.Jag slängde typ allt jag äger!

Men nu ska jag springa iväg och möta lovisa vid bussen sen blir det pizza.Och ni får inte glömma att det är fettisdagen.Äta semlor var prio 1 för mig och det blev en semletårta!Skit god var den.Hinner inte lägga upp nån bild på min outfit.Ska be Lovisa ta en blid på mig om hon vill!

Vi hörs senare,puss!

 

Får bli en gammal bild.

Av Alva Blomqvist - 21 februari 2012 10:18

Godmorgon!

Nu har jag precis ätit frukost och ska försöka få ordning på mitt rum.Det är världens bombnerslag.Kommer ta timmar men måste skynda mig för kl 12 ska jag se på en bra tv serie.Och kl 1 kommer Lovisa vi ska äta pizza.Mums!Det kommer kanske outfit bild sen.Puss på er.<3

 

Jag ser ut som en mupp på den bilden.


Av Alva Blomqvist - 20 februari 2012 18:29

Hej.


Kom hem från Uddevalla för ett tag sen.När jag kom hem tryckte jag i mig en hel påse kanelbullar.Haha, känner mig ganska fet,men gott var det!Jag älskar värkerligen nybakta bullar och iskall mjölk.Mums

Ska snart ta mig nått att äta igen.För alltid när jag har tråkigt äter jag så mycket att jagmår illa.

Vi hörs senare.

 

Bjuder på en bild jag tog för nån vecka sen.Har inget att lägga ut,så bättre nått än inget!

Puss & kram // Alva


Av Alva Blomqvist - 20 februari 2012 14:41

Hej!

Sitter och bara vänta på att syrran ska ringa och berätta om vi ska till Uddevalla eller inte? För annars kommer jag inte ha nått att göra..Har iallafall gjort i ordnig mig lite.Men ska nog ringa henne själv nu för orkar inte vänta ,men bloggar jag inte mer så har jag åkt till Uddevalla.

  

Jag just nu.

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 20 februari 2012 13:17

Heeej igen.

Har ganska tråkigt.Ser på tv,men vet inte vad jag ser på.Haha!Men ska iallafall snart äta mat och kanske börja städa på rummet och göra i ordning mig tills vi ska till uddevalla.Men jag skiver mer senare!

 

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 20 februari 2012 11:45

Godmorgon!

Känns som om det blir en bra dag idag.Jag och Linnea började med en morgonpromenad på 45 minuter.Sen en riktigt go frukost.Sen ska jag kasnke röja lite på rummet och senare idag åker jag och Linnea till Uddevalla och kollar på en lägenhet och kanske tittar lite i stan också.Så nu ska jag bara vila ut mig efter promenaden och snart börja städa lite.

 

Vi hörs senare.

Puss & Kram // Alva 

Av Alva Blomqvist - 19 februari 2012 19:57

Tjena!

Nu ska jag se på Kontoret eller Minuten eller bigbrother..Venne vad det blir än..

Men ville mest visa min nya sjukt snygga skor!Älskar dom!

 

Puss & Kram//Alva


Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards