alvablomqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Alva Blomqvist - 23 februari 2012 20:59

Tjena!

Nu har jag kollat alla avsnitt av topmodel sverige som jag missat!Jag fattar inte varför Jamilla åkte ut det var ju hon jag hejade på!?Jaja..livet går vidare.Nu hejar jag iallafall på hon i kort mörkt hår.Inte sibel utan den andra!

Nu ska jag iallafall färga håret på min syster,Kanske skriver mer sen!


Här kommer till kort på mig som jag tog i morse!

       

Av Alva Blomqvist - 23 februari 2012 18:35

Hej igen!

Skulle bara berätta att förut när jag var i stan blev jag förälskad i en sjuktsnygg skinnjacka!!

Men den kotade 1400kr och hade inte det med mig..

Men hittade även en på http://www.stylebytyra.se/ som också var sjukt fin.Men det var ganska mycket nitar till skillnad mot den andra som inte hade några.Och den från stylebytyra kostade bara 1000kr.


 

Skinnjackan jag provade idag för 1400kr.

 

Skinnjackan från style by tyra för 1000kr.

Vilken var snyggast?


Av Alva Blomqvist - 23 februari 2012 18:18

Hejsan!

Det har varit en helt underbar dag.Började med att jag gjorde i ordong mig för lovade mamma att åka med och passa min lilebror och hans kompis som skulle mata svanar.Men det fanns inga svanar..Men ett underbart väder hittde vi!Så vi promenerade en bit.Sen köpte vi en stor godispåse.Mums!Iallafall när jag kom hem tjata Emilia och Ellen att jag skulle följa med till badhuset.Så efter 5 minuter satt jag i bilen påväg mot badhuset.Men Ellen hade glömt bikini så hon fick titta på.Stackare!Jag hoppade från feman är riktigt stolt.

Sen gick vi i stan i 2 timmar!Och jag hittade massa snyggt.Men sparar pengarna för ska ju till stan med Lovisa i  morgon.

Och nu är jag hemma och ska snart gå ner och göra varma mackor med oboy och sätta på top model sverige.Jag har bara sätt 2 avsnitt så ska försöka komma i kapp!

Vi hörs om en stund.

   

En bild mamma tog på min outfit som jag haft idag!

Av Alva Blomqvist - 23 februari 2012 11:01

Godmorgon!

Idag ska jag ta det lungt.Troligtvis gå på ett friskis och svettis pass!Det hade känns bra att sporta något på ett sportlov.Men snart ska jag iallafall äta en stor frukost.Med flingor och frukt massa pålägg och ägg!Mums!Nu kurar det i magen..så vi hörs snart!

 


Av Alva Blomqvist - 22 februari 2012 20:16

Hejsan!

Nu har jag kommit hem.Först var jag hos Lovisa.Sen gick jag hem till pappa som skulle skriva på ett papper åt mig.Men missade 5 bussen,Så fick ta 7 bussen.Men vindruttårkaren var trasig så han körde i 30km i timmen.Så det tog en timme från järbo till Färgelanda.

Jaja,skriver kanske nått mer sen,Puss.

 

Av Alva Blomqvist - 22 februari 2012 15:34

Tjena alla snyggingar!
Nu sitter jag hemma hos lovisa och vi är precis färdig med alla korten.Jag har på mig några utav mina favorit outfits på bilderna.

             

Och här får ni några på Lovisa också!

   

Och jag avslutar med en på oss båda.

   

Vi hörs senare,puss.

Av Alva Blomqvist - 22 februari 2012 09:48

Godmorgon!

Idag ska jag till Lovisa och vi ska ta massa fina bilder ute!Så om en stund ska jag packa ner lite olika kläder jag ska ha och får se om jag behöver ducha..Men snart ska jag iallafall äta frukost.

Hörs senare.Puss<3

  

Bjuder på en bild som jag tog för ett tag sen.

Av Alva Blomqvist - 21 februari 2012 21:51

Hej!
Rubriken skrev jag för att jag nötar en låt som heter så.Iallafall..Nu har Lovisa åkt hem,ska åka till henne i morgon och ta en del bilder.Så det ska bli kul.Men nu ska jag och Emilia snart titta på wipeout.Haha.Det är så jävla bra.Hörs senare,puss.

 

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards