alvablomqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Alva Blomqvist - 6 februari 2012 18:43

Heeej!Nu är jag jätte glad för jag har hittat min USB.sladd!!!Nu kan jag lägga ut bilder!;)Haha sätter igång direkt och lägger ut dagens outfit.

       

Pusss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 6 februari 2012 16:29

Tjeeena!Har varit hemma ett tag nu.. men har hållt på med mina cp cam!Bilder man tar med den kan man inte ladda över på datan och min USB-sladd är hos pappa.. så känns som att det inte kommer bli några bilder denna veckan..:(Får försöka lösa det .Kommer säkert inte funka men..Så har letat upp lite insperations bilder istället!;)

                       

Puss & Kram // Alva


Av Alva Blomqvist - 5 februari 2012 22:10

Heeej alla!Nu sitter jag och dunkar lite musik och tröögar vid datan ska nog lägga mig om en stund.Men hitta en bild som jag tyckte var rolig som jag vill dela med mig av!

 

Hahaha!

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 5 februari 2012 20:55

 

Tjeeena! Nu är jag hemma hos mamma,har precis duchat.Vi ser på Så ska det låta..Haha! Tycker inte det är så bra men sitter ju mest vid datan!Nu ska jag nog kanske äta lite och se på tv en stund sen ska jag nog försöka lägga mig i sängen ganska tidigt.

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 5 februari 2012 13:40

Tjeeena alla goaa!Ska åka tíll mamma idag så blir nog att packa nu och äta lite!Men iallafall så har jag köpt nya skinnbyxor som ni ser på bilden här under!Och mamma hade köpt några känger med snörning till mig få se vad jag tycker om dom.. ;)

 

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 5 februari 2012 11:28

Godmorgon!Nu har Linnea åkt hem blev en riktigt mysig helg!

Idag ska jag nog gå på fotbollstränongen och kanske redan åker till mamma idag, vet inte än.

Puss & Kram // Alva  


Av Alva Blomqvist - 4 februari 2012 21:48

Tjeena!Nu är jag skit glad för min favorit gick vidare!!Looreeeeen!Eller vilken var eran?

Ha en fortsatt trevlig Löradg det ska iallafall jag ha!;)

Puss & Kram // alva 


Av Alva Blomqvist - 4 februari 2012 19:53

Heeeeej!Nu ska jag och Linnea se på Melodifestivalen 2012 och käka godis!

 

Vi hörs senare!

Puss & Kram // Alva

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards