alvablomqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Alva Blomqvist - 4 februari 2012 16:34

Tjeeeena alla goa!Nu sitter vi här och deegar! Bara göttar oss till musik, snart kommer pappa hem med godis!;)

Men vi får höras senare..Iallafall kladdkakan blev ganska torr..

 

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 4 februari 2012 11:26

Godmorgon!Nu sitter jag här med Linnea och vi ska nog baka oss nått gott..Kanske kladdkaka..;)

Men orkade inte logga in och skriva nått mer igår..

Jag kom iallafall 3:a.. kanske inte så bra men jag är nöjd ändå!

För det var iallafall roligt och god tacoosbuffe!

Här kommer lite bilder, jag ser konstig ut på alla.. men man är ju inte  så fin när man bowlar!

 

Haha Linnea!

   

Jag ser ut som om jag var ett monster!

       

Puss & Kram // Alva


Av Alva Blomqvist - 3 februari 2012 17:40

Teeeja alla gooa!Nu åker jag och blowlar med pappa och Maria och Linnea och några från deras släckt!

Jag kommer vinna!

     

Blir dessa kläder!

Puss & Kram // Alva


Av Alva Blomqvist - 3 februari 2012 16:37

Heeej!Ville bara berätta ett snabbt men bra tips!

Om man har oäkta ringar så blir man lätt görn!Måla insidan av ringen och låt det torka så blir du inte görn på fingret mer!

 

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 3 februari 2012 16:13

Heeej!I går hade jag hemkunskap men orka inte lägga upp bilder på vad vi gjort,men titta så söta muffins jag och Elin gjort!

     

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 3 februari 2012 16:07

Tjeeena! Förlåt för att jag inte bloggat mycket dom två sista dagarna men mitt internet har inte funkat så har varit inne på världens segatse data! Men nu funkar det igen.

Idag var det en helt okej dag i skolan. Slöjden var instäld det är ganska många lkitioner denna veckan som har varit det!Det är gött.

Men iallafall..här kommer min outfit!

 

Tråkig.. ja vet men orkade inte idag!

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 2 februari 2012 16:34

Heeeej!Nu har jag kommit hem och ätit och sen blir det lite plugg inför provet i morgon!

Men när jag åkte hem var bussen trasig så bussdörren var öppen och flygde och hade sig!

Sen lukta det bärnt i hela bussen det lukta som om den brann!

Det slutade med att vi fick åka till en bilverksatd och byta buss!

Haha, bra busstur!

       

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 1 februari 2012 19:20

Tjeeena alla goa!Kom hem från fotbollsträingen för ett tag sen men har ätit pluggat och duchat och när jag duchade passa jag på att raka benen orkar aldrig det.. men idag har många ur min klass och fotbollslag sagt till mig att jag nästa aldrig rakar benen!

Så idag plöjde jag åkrarna! 

       

Jaaag idag!

Idag så var Lovisa sjuk så har hängt med domma två goingar!

Skriver under bilderna deras bloggar så det bara är att titta in dom!

http://elinkarlsson98.bloggplatsen.se/

     

http://fridaaxberg.bloggplatsen.se/

Puss & Kram // Alva


Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards