alvablomqvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Alva Blomqvist - 19 februari 2012 17:47

Hej!

Nu har jag kommit hem från träningen.Vi var bara 5st så var inte så roligt.Orakde typ inte springa så är inte det minsta trött eller svettig.Men nu ska jag iallafall är korv med bröd.Mums.Ses sen!

      

Lite bilder jag tog innan jag åkte till min morbror.

Puss & Kram// Alva

Av Alva Blomqvist - 19 februari 2012 14:59

Tjena!

Har kommit hem från min morbror nu.Bebisen var jätte söt.Men var mest med min andra kusin Astrid!Så sjukt söt.Just nu är jag hos mamma.Ska nog på fotbollsträning om en stund.Hörs senare!

       Gjorde en liten fläta på henne.

Puss & Kram// Alva

Av Alva Blomqvist - 19 februari 2012 10:19

Godmorgon!

Idag ska jag och syskonen till bäckefors för min morbror och hans fru har fått sitt andra barn.Det blev en liten flicka som heter Hilda.Så vi ska dit och ge lite presenter och så.Efter det åker jag till mamma för jag har fotbollsträning i Färgelanda.Sen blir det en lugn men mysig söndag.

 

Min outfit idag.

Puss & Kram// Alva 

Av Alva Blomqvist - 18 februari 2012 22:57

Heej!Har kollat klart melodifestivalen..Tyckte inte det var någon som var specielt bra.Men har iallafall ätit en hel del godis ,så mår lite illa.Men kommer inte blogga mer så säger godnatt nu!Vi hörs i morgon!

  

Puss & Kram//Alva

Av Alva Blomqvist - 18 februari 2012 19:42

Heeej igen..Skrev aldrig så mycket om hur det var igår.Det var iallafall väldigt kul.Vi dansa mycket!Efter sovde jag,Lovisa.Emilia, och Elin över hos Frida!Sen drog jag hem på morgonen!

       

Gårdagens outfit!

Puss & Kram // Alva

Av Alva Blomqvist - 18 februari 2012 19:33

Heej!Sent inlägg..men har haft fullt upp idag!Först var jag hos frida på morgonen och tog 11 bussen hem.Efter det kom Linnea min syrra.Vi och Emilia åkte till bloms och efter till möbekhuset.Sen kom vi hem och åt mat.Och för en liten stund sen åkte jag och Linnea till ett ställe och kolla på möbler.Men det var sån ishalka att vi nästan åkte i diket..Haha!Vi skrek hela tiden.Men efter en stund sprang det två rådjur framför bilen.Och sen en hare också..trodde jag skulle dö!

Men här iallafall min outfit idag!

     

Bjuder på en go bild där man verkerligen ser hur stor denna mattan är.

 

Puss & Kram// Alva

Av Alva Blomqvist - 17 februari 2012 18:43

Heej alla snyggingar!Nu sitter jag och Emilia hemma hos Lovisa ..vi ska snart åka och hämta Elin och frida tror jag så ska jag till min mamma och där ska vi göra i ordning oss!Sen ikväll blir det att dansa gärnet!Men kankse kommer någon bild på vad jag har på mig!

Hahah bjuder på en gammal bild när vi var skit fjortisar!

Tack för att dom tiderna är över..

Kram&Puss // Alva 

Av Alva Blomqvist - 16 februari 2012 20:00

Heeeej alla goingar!Sent inlägg idag igen.. men hinner inte med på skoldagarna.. kom hem från skolan hann äta och packa sen bar det iväg till badhuset md Linnea.. det var as nice;)Så nu har jag kommit hem ska prova lite kläder.. för ska på disco i morgon med Lovisa och Emilia!:)

   

Min outfit i dag!

Puss & Kram// Alva

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards