alvablomqvist

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Alva Blomqvist - 2 januari 2012 22:51

Hej igen!

Nu är jag hos maria ..

Och jag har fått julklapp..jag blev jätte nöjd!

Jag fick en parfym och en bodylotion som jag hade önskat mig.. 


Ialla fall så var det inte så mycket mer jag ville säga..

Men här kommer en bild på mig som jag tog för typ 1 vecka sen.. 

   

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 2 januari 2012 16:50

Hej!

Nu åker jag till Maria!

De va länge sedan jag träffa henne så ska bli riktigt mysigt.. 

Ja,sen va de inte så mkt mer jag skulle säga .. och eftersom detta inlägg blev väldit kort och tråkigt får ni se på en bild på mig och min bästa kompis(en av mina bästa kompisar) detta kortet tog vi för ungefär lite mer än 1 år sen.. 

  

Vi är inte så fina där.. men har ny data så har inte så många bilder att bjuda på..

Puss & Kram //Alva


Av Alva Blomqvist - 2 januari 2012 13:36

Hej alla goa folk!

Är det nån mer än jag som saknar sommaren eller.. ? 

Jag längtar efter den så jag tror jag dör..

Jag är trött på kyla .. nu vill jag sola och bada!

Här kommer några bilder sen förra sommaren!

             

Jag säger det igen.. jag är tjejen med brunt hår..!

puss & kram//Alva

Av Alva Blomqvist - 2 januari 2012 13:32

Hej igen!

Idag vakna jag halv 12 ,den va gött!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer..

Ska nog städa på rummet och packa och dra te pappa!

Men innan jag drar till pappa ska jag nog te min pappas tjej ,jag har inte fått min  julklapp av henne än.. 


Puss & kram //Alva


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards