alvablomqvist

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Alva Blomqvist - 5 januari 2012 23:28

Hej,nu sitter jag här med mina 2 underbara brudar..

Vi kommer fortsätta kvällen lungt och bara ta de lungt framför tv och äta lite godis!

Men hörs imorgon alla underbara! 

Godnatt!

Puss & Kram // Alva 

Av Alva Blomqvist - 5 januari 2012 16:59

Hej!

Snart kommer Lovisa och hon ska sova över hos mig!

Så vi ska tjejsnacka och torsdagsmysa! 

Här får ni en bild på oss!

   

Haha,jag är inte så fin där men ,de är väll inte huvudsaken..?

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 5 januari 2012 14:57

Hej!

Kollade precis igenom H&Ms  nya bikinis för detta året och hittade nog mina 2 favoriter! 

     

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 5 januari 2012 14:22

Hej igen!

Ni kommer väll ihåg att här om dagen berätta jag att jag var istan men hade inga bra bilder på vad jag köpte här kommer de bilder på dom,men bilderna är inte så bra här heller men .. 

Halsband/Halsring-Kappahl

  

Höga jeansshorts-GinaTricot

Puss & Kam // Alva

Av Alva Blomqvist - 5 januari 2012 14:07

Hej och förlåt för att jag inte la ut ett enda inlägg igår...

Men jag vakna kl 3 på dan och då skulle jag bara gå upp och äta och göra i ordning mig sen bar de iväg mot trollhättan och där skulle min syster Linnea se på en lägenhet..

Sen åkte vi till min andra syster Matild och åt middag och efterrätt de var jätte mysigt! 

Men sen kom de nått förväntat att vi skulle sova där och  då hade jag inte med min data..

Men nu är jag hemma igen!

Här får ni en bild på min outfit idag!

   

Blus-Gina Tricot  Leggins-Gina Tricot  Stickade tröjan-H&M

   

Klocka-Ur&Penn  Örhängen-Ur&Penn  Ring- Gina Tricot!

Puss & Kram //Alva

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards