alvablomqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av Alva Blomqvist - 6 januari 2012 19:52

Hej!

Nu blir det att lägga sig i soffan och se på the voice!

Säger godnatt nu för kommer nog inte logga in mer!

En godnatt bild på mig i gosekläder som jag har framför tvn! 

   

GodNatt!

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 6 januari 2012 14:59

Hej igen!

Har precis kollat in Style by tyras mellandagsrea!

Och hittade ett par ringar jag ville ha! 

Älskar kors!

   

Snake

 

As snygg Uggla!

 

Om ni inte ser det så står det Hope.

Puss & Kram// Alva

   

Av Alva Blomqvist - 6 januari 2012 14:38

Hej!

Här kommer ett par goa bilder på snygg stjärninsperatin!

       

Den sista bilden är från Style by Tyra,en underbar affär!

Mitt nästa inköp får nog bli nått med stjärnor!

Puss & Kram//Alva

Av Alva Blomqvist - 6 januari 2012 14:06

God Morgon!

Hej har precis kommit hem från min kusin Astrid,hon fyllde 5 år idag!

Hon är sötaste på jorden!

Hon blev nöjd med alla presenter och snart får hon ett till syskon!

Undrar om de blir en tjej eller kille...?

Ialla fall här får ni min outfit jag hade på kalaset! 

 

Stickade tröja-H&M  Höga svarta jeans - Lindex  Halsring- Kappahl

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 5 januari 2012 23:28

Hej,nu sitter jag här med mina 2 underbara brudar..

Vi kommer fortsätta kvällen lungt och bara ta de lungt framför tv och äta lite godis!

Men hörs imorgon alla underbara! 

Godnatt!

Puss & Kram // Alva 

Av Alva Blomqvist - 5 januari 2012 16:59

Hej!

Snart kommer Lovisa och hon ska sova över hos mig!

Så vi ska tjejsnacka och torsdagsmysa! 

Här får ni en bild på oss!

   

Haha,jag är inte så fin där men ,de är väll inte huvudsaken..?

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 5 januari 2012 14:57

Hej!

Kollade precis igenom H&Ms  nya bikinis för detta året och hittade nog mina 2 favoriter! 

     

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 5 januari 2012 14:22

Hej igen!

Ni kommer väll ihåg att här om dagen berätta jag att jag var istan men hade inga bra bilder på vad jag köpte här kommer de bilder på dom,men bilderna är inte så bra här heller men .. 

Halsband/Halsring-Kappahl

  

Höga jeansshorts-GinaTricot

Puss & Kam // Alva

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards