alvablomqvist

Alla inlägg under januari 2012

Av Alva Blomqvist - 17 januari 2012 20:15

Hej!

Ska nog dra och titta på tv och sen blir det plugga..plugga..plugga..

Så får se när jag kommer i säng!

Men kommer iallafall inte logga in mer!

Så vi hörs i morgon!

 

Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 17 januari 2012 19:42

Hej!

Mitt hår börjar få slitna toppar..

Och ska klippa mig snart.. men kände mig nästan tvungen att köpa hårinpackning!

Så det fick det bli!

 

Och har precis målat naglarna ,det fick bli rött enna gången!

 

Hörs senare


Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 17 januari 2012 15:45

Hej!

Har precis kommit hem från skolan och ätit kycklingklubbor med potatisgratäng!

Det var as gött!

Nu blir det att plugga en stund!


Outfit.

   

Och här kommer lite bilder sen Kemin idag i skolan.

           

Vi hörs senare!


Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 16 januari 2012 19:47

Denna är en skit snygg bas tröja från :

  http://www.ginatricot.com/


Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 16 januari 2012 18:47

Hej igen!

Nu sitter jag hemma hos pappa och har precis ätit!

Nu sitter jag och bara tar det lungt och njuter till musik!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=H-0OuRVCAK8

Just nu lyssnar jag på denna låten! 


Vi får höras senare!

 

Puss & Kram // Alva 


Av Alva Blomqvist - 16 januari 2012 15:34

Hej!

Kom precis hem från skolan  och har ätit nu!

Så nu ska jag jag städa och packa och sen bär det iväg till pappa!

   

Jaag idag.


Puss & Kram //Alva

Av Alva Blomqvist - 15 januari 2012 19:03

Hej!

Nu har jag kommit hem och duchat och ätit lax!

Men efter det tvinga min syster mig att jag skulle följa med henne till gymmet och sitta och snacka med henne medans hon gymma!

Så då tog jag med datan och passa på att blogg!

Nu sitter jag i min goa ziperall!

     

Skriver senare för nu ska jag bara dunka musik och sen hem och äta pizza!  


Puss & Kram //Alva 

Av Alva Blomqvist - 15 januari 2012 15:11

Hej nu har jag kommit hem från lovisa.

Jag har gjort mig en god äggröra som jag sitter och smaskar på innan fotbollsträningen!

Idag startar fotbollsträningarna upp igen!

Ska bli rikigt roligt!

Jag skriver mera senare!

 


Puss & Kram //Alva

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards