alvablomqvist

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Alva Blomqvist - 15 maj 2012 12:50

Tjena!

Har inte skrivit på några dagar.Men iallafall så ska jag berätta vad jag gjort.I Söndags var jag ocg spela två matcher och åt pizza med fotbollslaget o.s.v och det var jätte trevligt!Och efter det fick jag jätte hög feber och mådde piss men vi grilla på kvällen och jag försökte vara med för vi hade gäster och så..

Så igår var jag hemma från skolan så då följde jag med min syster hem till uddevalla.Så där skötte hon  om mig..hehe ,så åt vi jätte god mat.Sen tog jag en ipren och hängde med syrran ut till torp och så shoppa vi lite (bilderna där nere är vad jag köpte).Så köpte vi med jordgubbar och annat gott.Så myste vi på kvällen med tända ljus och så.Så imorse kom jag hem och röjt lite på rummet och nu ska jag vila ut mig för imorgon ska jag försöka ta mig till skolan..Hörs!

    

Tröjan är från ginatrcot och armbanden och nagellacket är från H&M,älskar färgen på nagellacket!

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards