alvablomqvist

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Alva Blomqvist - 5 juni 2012 19:30

Nu är jag hemma hos min kära syster,vi ska kolla lite affärer och så för hon har köpt hund som hon ska hämta på söndag så hon ska handla lite saker till den.Och sen ska vi bara mysa på kvällen.Vi är ju lediga i morgon!Men ska spela match.Hoppas det går bra.Puss,hörs i morgon!

  

                                     Jag idag.

Av Alva Blomqvist - 5 juni 2012 15:25

Tjabba!

Ska berätta lite om min underbara helg.I torsdag åkte jag till min polkagrisar Elin och Frida.Och så byggde vi lite muskler på gymmet.På fredagen efter skolan drog vi till stan och shoppa lite(jag bara dör för allt dom fått in på gina,fasen vad allt är snyggt!!).Efter det drog vi hem till mig och slog läger och åt godis och såg på "Jag saknar dig" som jag redan kollat på tusen gånger,men alltid lika bra!Nästa dag såg vi på genevilyran och sen tälta vi på landet och grilla och myste för oss själva i skogen!

Är super nöjd med helgen,måste gööras om!

Och så en bild på vad jag köpte i stan:

  

Linne-Ginatricot / Bikini-Bikbok / Skärp-Lindex / Halsband-Ginatricot / Armband - H&M / Fotbollsstrumpor-Stadium / 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards