alvablomqvist

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Alva Blomqvist - 1 mars 2012 19:27

Hej!

Det blir en lugn kväll en sådan här Torsdag.Ska äta varma mackor och oboy.

Har gjort klart min sista väst.Det var skinnvästen som jag pimpat.

Nu blir det att äta Twix och Mars,jag har köpt på mig ett lager;)

Skriver i mer morgon.Puss

 

Av Alva Blomqvist - 1 mars 2012 16:28

      

Hej berättade ju igår att jag hållde på med ett par västar.

Denna var ju den jag hade på mig idag.Ägnade hela natten att göra klart denna tog nästan 2 timmar.

Men blev iallafall nöjd.

Först var det en jeansjacka som jag klippte av armarna på och sen pimpa med nitar.Galet snyggt!

Puuss.

Av Alva Blomqvist - 1 mars 2012 16:20

Hej alla galningar!

Har nästan precis kommit hem.

Har bara hunnit äta mat och ta några kort på min outfit jag hade idag.Det är så jävla gott för böhevöver inte plugga idag har inte en nån läxa tills i morgon.Så idag ska jag försöka ta vara på tiden och gå en lång promenad och vara ute idet härliga vädret kanske baka något gott.

Skriver senare.Puss

 

Jag idag.

Av Alva Blomqvist - 1 mars 2012 08:45

Godmorgon!

Nu är jag i skolan alltså är detta ett tidsinstält inlägg idag igen.

Det som är så jobbigt med att vara hos pappa det är att behöva gå upp en timme tidigare alltså vid halv sex på morgonen!!Det borde inte vara lagligt..

Men iallafall så har jag ingen bild på min outfit som jag har idag..Ni får en när jag kommer hem!

Så därför får ni resten av bilderna jag och Emilia tog.Visade inte upp alla första gången.

Puss!

           

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards