alvablomqvist

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Alva Blomqvist - 7 mars 2012 20:29

 

Hemma från träningen nu.Det var riktigt kallt!Har precis ätit och ska snart hoppa in i duchen och sen kolla igenom tyskaläxan om jag orkar..Men skulle ta en bild på mina skor jag hade idag men orkar inte det så kopiera en bild från scorett.Dom ser inte riktigt ut så ,dom är lite kortare där uppe och lite svartare, men annars ganska lika.Puss

Av Alva Blomqvist - 7 mars 2012 17:18

 

Hej gott folk!

Jag ska snart åka iväg på fotbollsträning.Är ganska trött så är inte så taggad att spela fotboll och kallt är det också..Efter det ska jag ducha, äta mat och sen kolla igenom lite vad jag ska ha på mig i morgon.

Skriver mer sen och då tänkte jag slänga ut en närmare bild på mina skor jag hade idag för på outfit bilderna ser man inte ens att det är en liten klack på..Skriver sen.Puss


Av Alva Blomqvist - 7 mars 2012 15:19

   

Kavaj-H&M /   Jeans-Ginatricot /  Linne-Ginatricot /  Skor-Scorett /  Läppstift-Laval 

Av Alva Blomqvist - 7 mars 2012 15:14

Nu har jag kommit hem från skolan och ätit mat.Idag hade vi hemkunskap så jag,Elin och Lovisa gjorde mumsiga kakor!Snart ska jag sräda lite på rummet om jag orkar och sen har jag fotbollträning utomhus..Usch vad kallt!!Hörs sen!

   

Av Alva Blomqvist - 7 mars 2012 08:30

Godmorgon!

Idag har jag på mig min svart kavaj.Ni får en outfit bild senare!

Idag har jag fotbollsträning ikväll och ska försöka plugga lite innan det.

Skriver mer när jag kommer hem.Puss

 

Mina favorit kavajer från http://www.hm.com/se/.

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards