alvablomqvist

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Alva Blomqvist - 10 mars 2012 22:33

Jag är riktigt stolt över sverige som skicka vidare Loreen!Hon äger.Skriver i morgon.puss

 

Av Alva Blomqvist - 10 mars 2012 17:28

  

Tio saker ni troligtvis inte visste om mig.


-Min absolut största förebild är Angelica Blick.Jag skulle kunna betala en miljard för att vara hon!!


-Jag är livrädd för att noppra ögonbrynen.Det gör så ont!!


-Jag hatar fjortisar! Specielt om dom har puchupp och urringat vid brösten.Jag stör mig på fjortisar.


-Jag HATAR mobbning!Så fort jag ser nån gå ensam gör det ont i hjärtat på mig..Tycker synd om sånna som blir nerkränkta och får dumma kommentarer.


-För ett tag sen (väldigt länge sen) hade jag sämsta självförtroendet i hela världen.Vågade inte ens visa mig i skolan.Men nu har jag bästa självförtroendet.Vågar ta på mig allt jag vill.Så tjejer,har ni dåligt självförtroenede är det lätt att bli fjortis.Träna upp självförtroendet DIREKT för man blir en helt ny människa då!


-Jag drömmer varje dag om att bli känd modell eller modedesinger.Jag brinner för det!!


-Det jobbigaste jag vet är att raka benen.Försöker undvika det så ofta det går.Men ibland måste man ju..


-När jag var mindre hade jag hår till rumpan.Det var långt,lockigt,tjockt..det var perfekta håret men sen bara jag kllippte av det.Jag ångrar mig skit mycket!!


-Jag blir lätt arg.Specielt när jag är hungrig.Men sen blir jag snabbt glad igen.Jag är glad för det mesta och skojar.


-Jag får lätt finnar,men det jobbiga är att jag ALLTID petar på dem och klämmer dom.Dörför försvinner dom aldrig och det blir små fula prickar efter.Jag ska värkerligen sköta om min hud.Har faktiskt börjat och köpt lite produkter!




Av Alva Blomqvist - 10 mars 2012 15:03

   

Jag har precis kommit hem från Uddevalla.Min syster håller på att flytta in i en lägenhet där.Ikväll blir det melodifestivalen och mysig middag med massa godis.Hörs sen!

Av Alva Blomqvist - 10 mars 2012 07:57

Godmorgon!

Igår hade vi mysigt.Köpte godis och spela med andra ord och picasso.Det var riktigt roligt!Hörs sen.Puss

 

Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards