alvablomqvist

Alla inlägg under mars 2012

Av Alva Blomqvist - 12 mars 2012 15:05

 

Idag blev det en enkel klädsel.Idag fick jag reda på att jag har prov i morgon.Så jag ska nog plugga lite på det idag.Annars ska jag nog njuta av det underbara vädret som försvinner på onsdag.Jätte tråkigt.Jag har ju änterligen fått upp sommarkänslor.Puss

Av Alva Blomqvist - 12 mars 2012 08:30

 

Godmorgon!Hur mår ni idag?Jag mår super bra!Känn som att det kommer bli en härlig dag.Ska nog försöka gå ut och springa eller nått och sen röja på rummet.Hörs sen!

Av Alva Blomqvist - 11 mars 2012 20:33

  

Ska kolla klart timeout och sen förbereda inför skolan i morgon.Så skriver nog inte mer.Hörs i morgon.Puss

Av Alva Blomqvist - 11 mars 2012 17:55

 

Kavaj & linne-H&M / Kuvertväska-Stylebytyra / Stickadetröjor-Romwe / Nättoppar-Ginatricot  / Skor-Zara / Solglasögon-Monki /

Av Alva Blomqvist - 11 mars 2012 14:17

Ville bara visa upp mitt nya mästerverk.Jag tog min gamla bruna skinnjacka och gjorde två moderna och söta mobilväskor.

Från denna skinnjacka.

     

Till dessa söta väskor.

Av Alva Blomqvist - 11 mars 2012 10:43

Godmorgon!

Idag är det så härligt väder att jag längtar tills sommaren så jag tror jag dör.Provade lite sommar outfits,för är bara så sugen att lägga mig på stranden och steka i solen.

  

Av Alva Blomqvist - 10 mars 2012 22:33

Jag är riktigt stolt över sverige som skicka vidare Loreen!Hon äger.Skriver i morgon.puss

 

Av Alva Blomqvist - 10 mars 2012 17:28

  

Tio saker ni troligtvis inte visste om mig.


-Min absolut största förebild är Angelica Blick.Jag skulle kunna betala en miljard för att vara hon!!


-Jag är livrädd för att noppra ögonbrynen.Det gör så ont!!


-Jag hatar fjortisar! Specielt om dom har puchupp och urringat vid brösten.Jag stör mig på fjortisar.


-Jag HATAR mobbning!Så fort jag ser nån gå ensam gör det ont i hjärtat på mig..Tycker synd om sånna som blir nerkränkta och får dumma kommentarer.


-För ett tag sen (väldigt länge sen) hade jag sämsta självförtroendet i hela världen.Vågade inte ens visa mig i skolan.Men nu har jag bästa självförtroendet.Vågar ta på mig allt jag vill.Så tjejer,har ni dåligt självförtroenede är det lätt att bli fjortis.Träna upp självförtroendet DIREKT för man blir en helt ny människa då!


-Jag drömmer varje dag om att bli känd modell eller modedesinger.Jag brinner för det!!


-Det jobbigaste jag vet är att raka benen.Försöker undvika det så ofta det går.Men ibland måste man ju..


-När jag var mindre hade jag hår till rumpan.Det var långt,lockigt,tjockt..det var perfekta håret men sen bara jag kllippte av det.Jag ångrar mig skit mycket!!


-Jag blir lätt arg.Specielt när jag är hungrig.Men sen blir jag snabbt glad igen.Jag är glad för det mesta och skojar.


-Jag får lätt finnar,men det jobbiga är att jag ALLTID petar på dem och klämmer dom.Dörför försvinner dom aldrig och det blir små fula prickar efter.Jag ska värkerligen sköta om min hud.Har faktiskt börjat och köpt lite produkter!




Presentation

AlvaBlomqvist

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards